Det knullar i mun!!

Förlåt för min rubrik.... Men satan i gatan....

VILKET RÖDVIN!!!!


Esser Cabernet Sauvignon 2005

Art. nr: 74119
Pris: 99 kr
Lagersaldo: Finns i lager
Land: USA, Kalifornien
Importör: Wine Agency
Druva: Cabernet Sauvignon, Syrah
Årgång: 2005

Finns i systemets beställningssortiment... 99:- Rena rånet!!

"Kn****r i mun"
Kanske inte en smakbeskrivning som Bengt Frithiofsson skulle ha använt men de är de enda jag kom på som beskrev vinet med mina ord... 

Ska försöka spara den andra flaskan tills du kommer ner Morsan för de här måste du smaka...

Såja tillbaka till Grillfestsförberedelsen... långt ord... Marinaden till köttet å tzazikin är klart.

Hörs imorn bönder, negrer, bögar, lappar, finnjävlar, bratz, tattare å allt annat jävla pack som finns runt omkring mej....

Såja... jag skoja juh bara....

/Belzebub



Kommentarer
Postat av: han som har förstått att denna blogg är en alkisblogg

men vad hände? det är ju inge bittra miner..det gillar vi inte..det ska ju utdömmas hela tiden. ingen vill veta hur bra du mår, hur nöjd du egentligen är..du måste skälla lite mer!!

2008-04-26 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0