Måndags ångesten sitter i....

Nu var de riktigt länge sen man skrev nått här, av två orsaker. 1. sidan har legat nere dom senaste dagarna. 2. Har inte haft tid, ork, lust att skriva nått...

Men satan vilken måndags/jobb depression jag har haft den senaste tiden.... så sjukt less på jobbet just nu, hade de inte varit för att jag har en så sjukt underbar flickvän å ett husprojekt så hade jag fan sålt skotern för en enkel biljett till Australien å plockat apelsiner för boende,mat å fylla...
De blir juh inte bättre av att vädret i måndags var pissdåligt å att man fick tillbringa dagen på en utav våra fina industrier här i stan...
Men de är klart att idag har de känts lite bättre när solen värmer och vägarna torkar upp. Bytte faktiskt till sommardäck på "peggen" idag... hoppas nu att de inte kommer nå mängder med snö framöver... 

Men vad fan ska man göra med livet då?? Alvarligt... Man har levt i ca 10000 dagar nu å har väl en ca 20000 dagar kvar om man inte kolar av innan 85... Vore juh najs om man åstakommit mer är att skruva kaffemaskiner i livet...

Men problemet är juh bara att jag inte har en aning om vad fan jag vill göra... 

Ah!! kommer juh inte att komma på de ikväll så de är väl bara att bryta ihop, åka till Ortviksvägen 8 imorn igen, dra på sej hetblå byxan å vara "nöjd"

Fan att man ska vara så jävla lat och bekväm. Orkar och vågar inte ta tag i saken och göra nått åt det helt enkelt...

Jaja... nu ska jag nog borsta gaddarna å hoppa i säng...

/Sjörövar fabbe
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hen hörrööö!! Nu har du juh tom en GULDKRYSSNING att se fram emot!!! :)

2008-04-03 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0