Varför, varför, varför......

...ska man hälla i sej så mycke alkohol??

Jo för att de är så gott, roligt och man blir juh en sån kul kille.... Hehe.. De är värt de.... (Ironi)

Nä idag är fan ingen bra dag.... Ångesten bara vrider i kroppen å då har man juh inte ens gjort nått som man behöver ha ångest för... Men de blir så när spriten ska ur kroppen tror jag... Konstig känsla...

Läste min fyllbloggning nedanför nyss... hmm... vetefan vad jag vill få ut av den... Bara ett till tecken på att man inte fungerar så bra med sprit fulla huvet...

De va juh iaf sjukt trevligt igår... Fan de blev juh till och med dans, "ringen" på plankgolvet med stickor i fötterna som följd... Hehe... Sjukt... Men jävligt roligt...

Shit va de såg ut i morse när jag kom ner... såg fan ut som en busslast fotbollsupportrar hade dragit fram i köket...
Men nu är de nästan tipp topp igen... tror jag fick ihop till 5påsar tomglas... många törstläppar på besök...


Ja nu har man juh provat å supa ordentligt i kåken åxå... de verkar juh funka... hehe

Nä ska man ta och göra ett sista ryck med disken... måste nog fan få i mej nån mat åxå, inte så sugen på mat idag faktiskt... vetefan vad de kan bero på.. hehe

Vi hörs väl till helgen...

/Polaren Pär


Kommentarer
Postat av: Larra

Tack för en grym fest, du är en jävel på att kocka :)

2008-04-27 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0