Fulll som en kastrull!!!

mLuddes hemliga necessär!!!!

Fick en lördagspressent... Så fin....

Ja de är de enda jag får till ikväll... Kan inte skriva mer... Har intagit föt mycke berusningsdrycker för att skriva....

Men de är min mänskliga rättighet att vara i stort sätt hur beusad som helst... så de så...


jaja

orkar inte ens gå in på  detaljer....


men iaf så fick inte mina kompisar.....    en av dom var iaf långt över femtio år... dricka lite öl vid sidan ån ikväll....
medans vi  som var 20år yngre dricka våra berusningsdrycker fyra meter därifrån, i våra båtar...

Så jävla typiskt Sverige

Jag blir så jävla sur... Å vad kan man göra!!!!!


Vad är de för jävla kukland man lever i.... mycke är bra.... men alkohopolitiken är under all tänkbar kritik...


HATA!!!!!!!!


Så ironiskt att dom spelar "buffalo soldier" på www.star.se

Jaja... Ganja är väl lite värre... men i de stora så är de likt...

//En som tycker att sprit å "viss drog" ska vara fri i sverige!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0