Komma tillbaks från semestern paniken!!!

Trodde jag hade klarat mej i år... Men nu kommer den påsmygande.... Samma kännsla som varje år....


JAG MÅSTE HITTA NÅTT ANNAT ATT GÖRA!!!!

Det är ditt fel Emma S.  Hehe!!

Innan du kom in å berättade att du fixat ett nytt jobb så hade jag inte tänkt så mycket på de den här gången men nu har jag panik igen.... AAAhhh

Gick igenom varenda platsbank i morse, iof utan resultat... Enda jobb man var kvalificerad till var juh brödsäljare åt Pågen.... Inge ont om dom men man kanske inte direkt byter upp sej... ;-)

Nä de blir väl som vanligt... När dom två första veckorna är över så vaggas man väl in i tryggheten på Norpa igen å somnar in ett år till.... hmmm.

Nä nu ska man väl försöka hitta lite arbetslust i nått jävla skitigt hörn å göra nån nytta....

/Nisse på Manpower

Kommentarer
Postat av: Emma

Flå´t då.. Men hörru finnen. Snart fredag juh, då känns det allt bätttre! :):):)

2008-08-13 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0