På väg till fjälls....

Dåså, då var man inne på sista semesterveckan då. Eftersom Em började jobba idag så tänkte jag åka till Borgafjäll en sväng och koppla av lite med fiske och kanske en liten fjällvandring...
Köpte juh ett flugfiskekit för ett par veckor sen som jag är jäkligt sugen att testa. Har juh inte testat de här med flugfiske så mycket men dom få gånger jag gjort de så tycker jag de ha varit jävligt roligt... De ser juh fränt ut om inte annat... Nån förhoppning om att få fisk de har jag inte men skulle de smälla på nån så är de juh en bonus.

Har även lånat en MC som jag skall åka på upp. De var juh inte igår man körde landsvägare så de ska bli jäkligt skoj.
En jobbarkompis köpte en Yamaha V-max för en månad sen ungefär och tyvärr så dömde jag ut den cykeln innan jag kom på att jag skulle låna den så nu får man väl ta igen allt man sagt ;-)
Tyckte inte de var världens snyggaste hoj direkt å de tycker jag väl inte nu heller men faktiskt så såg den bättre ut i vekligheten.



De skall iaf bli jäkligt skoj att få åka lite tvåhjuligt igen... Mycke tack till Mats som lånar ut dn åt mej bara så där...

Idag har man inte legat på latsidan iaf. Har faktiskt hunnit med att få upp foder och fönsterbläck runt balkongdörren/fönstret i sovrummet, fönstersmygen runt köksfönstret och klippt gräsmattan.
Rätt skönt att man har fått till en dag där det inte har strulat.

Snart kommer Sofia och Larry på besök, dom som vi lånade lägenheten av i Paris.
Ska bli kul att visa Larry vårat lilla husprojekt, han var juh rätt imponerad av bilderna jag visade när vi var där.

Jaja, dags att bänka sej i soffan kanske och invänta folket.

Skit ner er!!!

/Finnen


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Meh! snälla kom tillbaks, det är ju rena sandlådan här nu..brinner av för minsta lilla..du vet, myten! åååååhhhhh... / du vet vem!

2008-08-08 @ 07:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0