Betalt och klart.....

... så där ja då var månadens räkningar betald då, ingen rolig syn vill jag lova...
De blir som vanligt inte mycke över till mina nöjen.

På tal om nöjen...

Hur gick de i helgen då?? Ja, ungefär som vanligt...

Skulle juh knappt med på skoteråkningen pga krassligheten. Men de blev "all in" ist.
En mycket trevlig skoterutflykt med lite "skicka på" körning på leden å lite bus åkning slänterna...
Fick även chansen att provköra lite nya maskiner men de va inte nån jag direkt kände att jag vill ha.
Visst finns de otroligt fina maskiner nuför tiden men de är inte värt pengarna...
Nä, min röda padda får gå ett par mil till...

(min skoter dom sitter på, hehe...)

http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=710199 

Efter skotertrippen så blev de hets dusch/ombyte å iväg till "proppskåpet" där de blev lite hockey och pilsner... Riktigt tråkig match men sköna poäng...

TIK - SSK 1-0

Efter det bar det iväg till Oleary´s... Mat och mer pilsner och lite funderingar på utgång...
Ni vet: Spriten in, vettet ut ;-)
Sagt å gjort, fyra omgångar öl senare så sitter man i en taxi på väg till Aveny...
fan åxå... fylla igen... tänk att man ska ha så dålig karaktär...
men men... riktigt roligt var de... å sent blev de... å som vi sa just då:
De gäller juh att ta vara på såna här spontana tillfällen med trevliga vänner...
Så man var väl hemma vid fyra tiden efter en lååång bilfärd med ett par spystopp via Ljustorp...
Dock inte jag som stog för spyorna, brukar juh väldigt sällan må så dåligt så jag kräks...

Sammanfattningsvis så var de en jävligt rolig helg iaf...
Söndagen blev väl lite små seg men efter en liten promenad och fika hos svärföräldrarna så var man i toppform ;-)

Måste juh lägga in ett youtube klipp som min svåger och svärfar har gjort.... och som dom är jävligt stolt över... hehe
Filmat på svärfarsans jobb... ganska coolt faktiskt
 

jaja.... nu blir de psg

peace out...

/Finnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0