Helt fel jävla vecka....

att bli sjuk på....

Tre jävla dagar kvar till fjällenresan åsså blir man sjuk. Iof kände jag att jag hade feber redan i söndags men jag trodde att lite klassiskt treo å bita ihop skulle hjälpa men icke...
Fick bryta ihop idag på jobbet och åka hem och tycka synd om mej själv, det är de värsta jag vet....
Har juh spytt galla på folk på jobbet som är hemma för minsta lilla snorkråka och nu ligger man där själv. Jävligt patetiskt. Å dessutom ska man juh till Vemdalen till helgen, har fan inte tid att vara sjuk....
Jaja de är väl bara å bita i de sura å vara hemma så man bli frisk iallafall till helgen.

Jävligt sjukt men nu är de fler som hoppat av resan, tror vi bli 5st nu av typ 16-17. Bra uppslutning.... Kul att folk vill umgås. Igentligen så skiter jag fullständigt i vilka som stannar hemma och varför men.... jaja, alla gör vi juh de vi vill.... Säger som en kompis sa när han jämt fick tjata med oss till crossbanorna å ingen var sugen att åka: Man kan juh inte tvinga folk att ha kul!!

Så länge de blir jag å Röös på skalet så blir de lyckat iaf... hehe eller hur de nu blir... dyrt å blött blir de iaf....

Till alla er som hakar upp er på 1. Att jag skaffat en blogg 2. Att jag inte kan stava (säkert fler än min sambo) 

SKIT NER ER!!!!   Jag skriver om jag vill och som jag vill så är de upp till er att läsa de....

Citat: Huuur känns de nu rå... Scott???

Har faktiskt funderat vad fan de ska vara bra för men de är på nått sätt ganska skönt å skriva lite funderingar osv.... Så så länge de är de så fortsätter jag väl... 

Nä nu skiter jag i de här för idag... kommer ändå inte med nått vettigt å humöret är lite grinigt så fortsätter jag så brinner man väl av på nån/nått man får ångra senare....

Åter

/Finnen



  


Kommentarer
Postat av: Fröken Frånlund

haha jag tycker det är skit kul att du har skaffat blogg :D Go for it!

2008-02-12 @ 21:49:25
URL: http://Melief.blogg.se
Postat av: Ralla

lugn nu... var inte så bitter ;)

2008-02-13 @ 09:58:28
Postat av: Röös

Nu är det upp till dig att peta ut den sista gröna å komma tillbaka för på fredag blir det åka av..
Det kommer bli dyrt, rikt, ångestfyllt, brytning i viss mån o en sjujävla massa gott!!
fixa brädan så man vet om man har någe att bryta handelederna me!!

PS: var inte så bitter Ds

2008-02-13 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0