Kalla mej alkoholist om du vil men.....

....ta mej satan det bästa jag vet är att komma hem på en fredag och få hälla upp ett glas rött...
Att efter 1-2 glas känna hur man blir harmonisk och rödblommig och tycker livet är bra jävla gött ändå.
Alla veckans bekymmer liksom rinner av en och man kan koppla av...

!!??!!?

Undrar vad det är ett tecken på????

Ja de finns säkert dom som skulle säga att man har "problem" med alkoholen. Och dom har säkert rätt...
Men är det ett problem???

Ett problem är väl ändå när folk far illa av det man gör eller att man själv mår dåligt... å visst, det finns väl söndagar då man inte mår så bra, varken fysiskt eller psykiskt. Men de är juh inte värre än att de går över till nästa helg ;-) hehe....

Jaja, de finns väl lite ironi i det här... När man läser de här så låter juh verkligen som att jag har ett problem. Men så illa är det juh inte...
Men just den här känslan som jag har just nu antar jag att det är en alkoholist/missbrukare känner när dom fått i sej det dom missbrukar...
Lugn, harmoni och lycka....

Men jag säger åter igen som en av mina goda vänner sa en gång i tiden:

"En liten räka är man alltid värd"

å de är så sant... räkan kan juh vara det mesta... helt enkelt de man är värd.... i detta fall en liten fylla...

>

Imorn är de dags för en liten skotertur igen...Skälsjön är de som gäller imorn. Tydligen en skoterträff där imorn med korvgrillning och pimpling.
Blir säkert toktrevligt men jag känner mej lite krasslig fortfarande å skulle verkligen behöva lite vila... Men de är juh så kul å va fan de är juh inte många helger kvar nu så man får nog bita ihop å följa med...
Tyvärr så kan inte Em (sambon) följa med för hennes skoter fortfarande står nerskruvad. Termostaten var restad, så de lär juh inte bli nå mer åka för henne... :-(

Nja, nu skiter jag i de här men de kanske kommer lite bilder från imorn å lite mer dravel från mej...

"Alla suger kuk i götebåårårrg, alla suger kuk, klapp klapp, alla suger kuk, klapp klapp......."

Åter

/Full Finnen

Vad hatar vi idag: hmm...  Göteborg, blaskväder å bihålor.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0