Lite bilder på helvetet jag har hängt upp

Innan:



Byggnationen:





Å resultatet:



Ja de va väl värt bevsäret....

Helt sjukt. Em satt och gick igenom lite flyttkartonger med en massa rat i å hittade ett brev som jag fått av min Farmor när jag fyllde år -06.
I brevet låg:



120 EURO!!!

Hur jävla bra sitter inte det då... De är juh fan 1200spänn

Så jävla bra är man på att hålla reda på sina tillgångar... Även att Morsan för ett år sen hittade en gammal hundring som inte går att använda längre i en present som jag fått av Farmor....
Kanske ska ta reda på mina presenter lite bättre... =}

Jaja, känns juh bra iaf att inkasera 1200spänn lagom till semestern...

Nu blir de soffläge....

/Ingvar Kamprad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0