Shiraz cabernet å Skin and Bones....

.... De är vad jag dricker och lyssnar på just nu... "De ä ingen bluff de" Som han skulle säga min arbetspolare Rille...

De är juh heller ingen bluff att jag sitter här med ett glas rött å bloggar lite. De hör juh liksom till. Fredag, vin, blogg...

Och som vanligt så ligger de en fille i marinad nere i köket å väntar på grillen. Gott ska de bli!!

Har precis hängt upp persienner i sovrummet "de är så ljust" går juh inte att sova när de är ljust dygnet runt nu... Men jag ska inte klaga, om ca fyra-fem månader är de mörkt dygnet runt å då kommer ångesten... jag lovar...

Nä nu ska man inte få panik å börja fundera på det... Nu är de juh sommar, solen lyser och vinet flödar som pisset i gränderna på gatufesten... På tal om det!
Nästa vecka börjar juh Sundsvalls Gatufest... å jag ska inte dit... eller??

Har juh sagt i bra många år att jag icke ska in på de där jävla partajet men man brukar juh stå där... eller snarare ligga där.. ;-)
Nä faktiskt så har jag inte varit på gatufesten på två år å de har jag inte saknat, känns som att man gjort de där..

Tog nog lite slut de där året, minns inte riktigt vilket de var, men utan att dra alla detaljer så hade jag på en och samma minut blivit ovän med Emma, skallat ner min syster och tappat jobbets mobiltelefon... Ganska bra jobbat... å då var inte klockan ens tolv... Ganska så skaplig ångest den morgon... Men de gick faktiskt bra...
Emma å jag blev sams, Syrran var lite groggig men hon överlevde (hon förtjänade faktiskt den där skallen trots att de var en olyckshändelse) å mobilen fick jag hämta hos Polisen två månader efter.... hehe... De var mitt bästa Gatufestminne...

Nu kom chefen hem så nu är de bara att ställa sej vid spisen...

/Fredagsalkoholisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0