Systembolagskö och rödbetor....

Hehe.... Lugn nu Röös!!!

Jo iof, rödbetor... men la du märke till ostgretineringen?? Mycke ost!! Är man förlåten nu??

Jo de gick väl sådär med den där middagen... Riktigt gott men betorna blev lite hårda så  man fick hålla till godo med osten å såsen :-P

Men annars så var de ok... kul å prova nått nytt.

Jaha då va de fradag igen då... fy fan vad skönt... å vilket väder de har varit. Synd man inte är 12 å har sportlov...
Nä nu är man närmare 30år och snart utan hår, jobbar med att skruva kaffeautomater och i stort sett de enda man ser fram emot är fredag när man får ta sej glas gott.... hehe... Låter som att man är nöjd med livet.....

Men idag när jag gick hem från jobbet kom jag å tänka på en sak...
Den mest missbrukade frasen vi använder varje vecka måste juh vara: "Ha en trevlig helg"
Ger mej fan på att minst 90% av alla gånger vi säger det så skiter vi fullständigt i hur helgen egentligen
 blir för den stackarn man säger de till.
Jag kan juh bara gå till mej själv. Jag jobbar juh i ett yrke där man träffar en hel del folk på dagarna å varja fredag är de samma visa.
Varje ställe man besöker så tamej satan när man går därifrån så grisblinkar man, nickar å får ur sej "ha en trevlig helg då"
Som att man skulle bry sej, om Bruno på Landstingsfastigheter har en trevlig helg... De är väl de sista jag bryr mej om just nu....
Men de klart de är väl artigt att säga så men de är fan inte ärligt.
Man kanske ska börja säga vad man tänker ist... "nää men hej då då, ååå vad fan du nu hittar på i helgen så skiter jag fullständigt i det" .
Iof så kanske de inte får den effekten man önskar. Skulle tro att den man skulle vräka ur sej nått sånt till faktiskt skulle le likförbannat å önska en desamma.... förmodligen utan å ens förstå vad man just sagt....
Måste fan prova nästa fredag...

Vart fan va jag??
Jo fredag, fin väder...

Jävligt härligt när de börjar tina av vägarna å solen börjar värma.... Men de går inte att komma ifrån...
Tog en fika med my soulmate "Danel" idag som så många andra dagar... å de vi kom fram till är som alltid... När solen värmer och snön smälter, då blir man sugen på grogg... Rom, Cola å iss... fy satan vad gott...
Tänk när man få ta fram grillen å daska på en entrecote å stå med en ny blandad romåcolias i näven. Ja de är fan riktig jävla njutning de....

Min sambo har varit på arbetsinstervju i vecka åxå. Gick riktigt bra tydligen, kul som fan.... hoppas hon får jobbet så hon kommer ifrån stället hon jobbar på nu... Känner igen mej själv i de hon säger om sitt nuvarande jobb. Går inte att jobba kvar om man inte måsr bra av de.... De går till en viss gräns sen måste man bara göra nått... Själv jobbade jag juh som säljare på giganten ett tag å till sist mådde jag så dåligt över de så de gick ut över andra å de är fan inte bra....
Nä, heja Emma!! Hoppas verkligen du får jobbet så att du kan lämna "gnällkärringarna" och börja om på nytt...

Nä nu får de nog kanske vara bra för den här gången....

Måste väl lägga in ett klipp åxå... Han är så sjukt bra, Rehborg



Va ni än hittar på i helgen så skiter jag fullständigt i de......

/Finnen








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0