Tattoo??!?

Nu jävlar är de dags att göra slag i sak... Måste skaffa mej en till tatuering nu. Har juh surrat i år om den där "half sleeve" jag vill göra.
Har hjälpt en tatuerare i stan med hans kaffeautomat några gånger nu så man har juh lyckas fixa lite "bra pris" å sen har jag juh ett par år "fått" en tatuering av Em i födelsedagspresent så de borde inte bli så dyrt heller =}

Så nu skannar man nätet efter lite inspiration å de är fan inte lätt...  Vet juh på ett ungefär hur jag vill ha den men att få ut de från mitt huve till tatuerarn är fan en annan sak.

Har juh iaf under de åren som de tagit att fundera på om man skall göra en eller inte kommit fram till att de kommer man aldrig att veta i förväg. Anting så gör man de eller inte... Ångra man det sen... Ja, de va juh jävligt synd... Men då ska man juh komma ihåg att de va juh faktiskt nånting man ville göra vid ett tillfälle i livet och då är de väl bara att leva med de och inse att de var juh fan jag då. Kanske man inte alltid kommer att stå för en orientalinspirerad tatuering över hela överarmen eller en tribel på ryggen. Men va fan, de är juh en hel del saker man gjort och kommer att göra i livet man inte alltid kommer att stå för så är de bara... Livet ändras med tiden... Men glöm för fan inte att leva medans...

Nä nu måste jag ringa till tatueraren imron och boka upp en tid, så de blir gjort.

Emma har juh under tiden jag funderat hunnit skaffa 4st. Den senaste en text på revbenen. Tydligen inte den allra skönaste platsen att göra en på, men snygg är den.

Amor Vincit Omnia
  Kärleken övervinner allt 

hehe, kanske stämmer, inte vet jag...

Hittade ett annat skönt latinskt utryck:

Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit  Ingen dansar nykter, såvida han inte är galen.

Kanske nått jag skall skriva, hehe!!

Ja jag vete fan, de blir nog en drake över vänster axel med blommor och skuggningar ner till armvecket.. De ser iaf bra ut i mitt huve =}

De blev iaf ett träningspass idag. Första på två månader, kanske tre... jag minns inte riktigt... så nu är de bara att vänta på smärtan. Imorn blir de spinning... Lika bra att shocka kroppen rejält.

Nu ska jag tvätta arslet och hoppa i säng.

Hörs nått framöver.

/Lakritstroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0