Äntligen!!!!

Nu har man äntligen fått fingrarna ur arslet och påbörjat "half sleeven" jag så länge pratat om.

Hade bokat upp en tid hos Clifford idag kl16.00 och efter en timmes dividerande och skissande så var de dags att sätta nålen i armen.



Har juh gjort en liten "gadd" för tio år sen på ryggen men de här var nått helt nytt. En hel överarm plus en del på bröstet.

När skissen var överförd på kroppen så var de bara att köra, klockrent blev det. Drake, blomma, allt blev precis som jag tänkt.





Första steget blev juh alla konturer. Fy, fy fan vad ont de gjorde på övergången mellan axel och bröst. När han gjorde konturerna över nyckelbenet så trodde jag att jag skulle svimma.
Men ska man bli fin får man lida pin... Så är det bara...

Om ett par veckor skall bakrunden dit och senare i höst skall den fyllas i och detaljer skall färgläggas. Rom byggdes inte på en dag.... ;-)



Nästa sittning blir juh ganska spännande åxå när insidan av armen skall göras, men de kan fan inte bli värre än nyckelbenet. Det är juh förövrigt där de känns mest nu åxå.... Men nu ska jag sluta gnälla och njuta av min nytatuerade arm istället....

/Tattoo Finnen


Kommentarer
Postat av: Maskrosorna

Näe. Men ja d ä ju...ja jag vet inte, men inte snyggt tycker vi, men d skiter du juh i..helt enkelt alla tycker inte om samma saker, så är det. Jag vill ha en båt. Så enkelt är det. Sov gott, så gott det går. Herregud....

2009-04-01 @ 22:17:51
Postat av: Mikaela

Shit vad läckert! Nä det kan inte vara skönt på nyckelbenet.. Ha en bra helg!

KRam

2009-04-04 @ 06:24:39
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0