Tre Fyllor och Ett Bröllop






Vilken superhelg de blev förra helgen i sälen... ta en titt på bilderna så förstår ni...













Mycket trevlig helg som sagt med skön skidåkning och en del öl och vin i solen med skönt sällskap....



Och sen kom den stora överraskningen:







Syster yster Camilla gick och blev Fru Hedlund.... Gifte sig utan att vi hade en aning...

Men jag måste säga att de var de bästa bröllop jag varit på. 5min sen var cermonin över och skumpan var sprättad...Hehe!! Thats my kind of party...

STORT GRATTIS SYSTER OCH STAFFAN!!



Tog hojen till jobbet ifag för första gången.... +2 grader och nattfrost på bilen...
Lite kallt var det juh så ditresan blev juh lite si så där. Men hemresan i sol och +16 i luften gjorde juh inte ont...,

Måste slänga in en bild till :-P  Är juh rätt nöjd med den må jag juh säga... Går sjukt bra






Så där ja, nu har man slängt upp ett litet inlägg iaf... Nu ska jag förpassa min snart trettioåriga blekblöta kropp till övre däck... Där det kanske förhoppningsvis ligger en (eventuellt) blivade fru och väntar på sin drömkarl... HAHAHA!!!

Som min far säger... "en vacker dag skall jag fria"  hehe, de gör jag nog åxå... En vacker dag...

Gonatt bröder, systrar, negrer och finjävlar... Imorn blir en annan dag... Men kom för fan ihåg:

DÖ INTE NYFIKEN

/LillFinnen

Kommentarer
Postat av: Fru Hedlund

...... nu har vi varit på en "smekmånads-helg" i Medsand....

härligt!!!

islossning, grillning, vin å ...hum.... hum...

s

men de blir inga små Hedlundare här inte....



ta hojjarna ner till Medsand i sommar å hälsa på vettja!

2009-04-26 @ 18:13:13
URL: http://medsand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0