Blött ute, blött inne....

Härligt!!! Då regnar de igen då, å här sitter jag med hål i taket... Lovely!!

Men jag är inte bitter, har juh 10 rum till att vara där man inte blir blöt i håret. HAHA!! Lät som att jag hade ett skit stort hus. Men faktiskt sant, räknar man alla små alkover, toan och hallen så har jag faktiskt 11 rum att vistas i och regnar de in i ett av dom så va fan gör det...




Spotify i Iphone

Fantastiskt!! Om Apple släpper det... De var juh tydligen inte helt klart än. Lätt värt 100riksdaler i månan.

Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Tydligen så gäller de bara premiumanvändare, men å andra sidan börjar jag bli riktigt less på reklamen i spotify så snart hostar jag upp en hunka å betalar för det.  De är fan inte kul att plötsligt höra Idol Ola eller nån annan sopa bryta in och svamla om att man skall lyssna på deras jävla skitmusik när man lyssnar på kvalitetsmusik (för tillfället).




Har gått och köpt mig en kostym i helgen. Stort steg i vuxenutvecklingen... Satan vad snygg jag blev. Nå jävulskt!!
Den får man passa sig för att gå ut i för mycket. ;)

Ska juh bröllop nästa helg å hittills har jag lånat kosrym när jag behövt då jag inte finner detta plagg särskilt bekvämt eller praktiskt. Men snyggt är det, helt klart. Så nu var de dags att lägga några slantar på en "suit".

Lägger väl upp nån bild på härligheten senare....



Nu ska jag nog hälla upp ett glas gott och njuta in helgen. Ser ut som det ljusnar.. Sweet!! Då har jag snart 11 rum att mingla i igen... HA!

Over and Out

/Men in Black


... Kommer snart ett inlägg om Borga. Måste suga lite på karamellen först och hitta de rätta moodet för det...



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tjo... hade festen för Bror i helgen.. kolla in triathlon på min blogg!! BRA PRESENT!

Kram

2009-08-10 @ 10:17:19
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0