"Näää nu jäääävlar"

HAHA!! Va fan Larra, de gick åt helvete.....
Fin gräns där mellan å dra en flaska rött å bloggbryta, å dra flaska rött å bli trött på ögat.... Väldigt fin gräns!!
Jaja, de får bli lite morgonbloggning då med kaffe och treo istället för vinglaset.
Dock är brasan tänd som igår :)
Så jävla najs med brasa... Skulle inte kunna tänka mig att bo här utan den... Jo, de skulle jag. Men de skulle bli fan så mycke mindre mys.
Måste berätta om en sak som hände i veckan, nått som aldrig hänt i mitt liv...
Jag fick kommentaren: "jag tycker inte om när du skäller på mig" av min chef!! Haha!!
Ranta brann av och skällde ut chefen, fy satan va de va skönt.
De va iof inte så allvarligt som de låter och de redde ut sig efter ett tag, men jävlar vad förbannad jag va.
Å va skönt de vara att man för en gångs skull sa vad fan man tyckte å inte bara bet ihop :)
Tack Gunilla!! Verkar som att våra samtal fungerade trots allt :)
Jaja, nog om de....

Nu ska jag hoppa i snickarbrallorna (undra om dom passar fortfarande) och snickra ihop vårat senaste impulsköp, en badtunna :)
Började med att vi skulle hyra en över jul, och slutade med att vi köpte en... Ja de va väl inte så överraskande kanske.

Återkommer med bilder och mer bloggning när den är vattenfylld och varm... Om inte de går åt helvete och skiten hamnar i braskaminen... vilket fall så blir de juh varmt å skönt.
Dagens citat:  "näää nu jääävlar"  En elak Ranta in action. Måste vara Finnblodet som svallade över ;)
/Finnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0