Tomblogga...

Som vanligt, en liten sång...




känner igen detta på nått kusligt sätt... känns som jag gjort detta förr... :)
Fredagsmys


And i fucking like it dude....


Kollade min statistik på denna blogg nyss... Haha!! skönt att se att de finns en stackare som kikar in här varje dag och kollar läget... Ja de är tur man inte ligger på 1000Apor och bloggar...

Skit i det nu...




Ikväll blir det NHL Final, om... om jag orkar vara vaken.



Och med tanke på att ett glas rött slinker ner nu så lär man väl slockna innan tio nyheterna...Men jag ska fan försöka iaf.


Ähh... Nu ska jag låte vinet verka lite så lovar jag att komma tillbaka med uppdateringar på uppesittarkvällen och lite annat skit under kvällen/natten

/Lasse Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0