Förbrukat 8 timar av mitt liv....

..... på att stirra på denna jävla skärm idag...
Från att jag kom innanför dörren idag om man räknar bort tiden för matintag och toalettbesök så har jag suttit framför datorjävulen och inte gjort nått.
Snacka om att man kan fördriva tiden med detta satans påhitt. Ok! Visst! Man har helt klart "nytta" av datorn och jag skulle nog säga att jag förmodligen inte skulle kunna tänka mig ett liv utan dator/internet...
Men fan vad den och för den delen tv:n styr ens liv. Utan att man märker det.

Så fort man kommer hem slår man igång datorn, kollar facebook efter nya "roliga" men helt meningslösa statusuppdateringar, startar MSN för att se om nån är online eller om man fått nått mail. 

De sjuka i kråksången är att precis det sista man gjorde innan man åkte från jobbet var samma sak.

Vet inte varför heller?? Man bara gör det...

Lovar att det i framtiden om det inte redan finns kommer finnas behandligshem för Facebook eller andra community missbrukare. Hoppas som fan man slipper uppleva det... hehe

Jaja....

En annan tidsfördrivare är juh Spotify. Men vilket sjukt bra program!! Kan sitta i timmar och lyssna på bra musik utan att man vare sig behöver toktanka eller köpa skiten... skiten lät juh kanske inte så bra men de var menat possitivt..
Nä de är nog fan de bästa som uppfunnits sen boxvinet. Och om jag nu måste nån gång i framtiden betala 99:- i månaden för det så är det lät värt varenda korvöre...

Nu börjar det dra ihop sig för Tv tittning men först en liten sväng på Facebook... Nån kan juh ha kommenterat nått...

GAAAAHHHHHHHHH

Hatar mig fan mer för att jag inte kan låta bli facebook än att jag inte kan låta bli spriten... :-P

/Dr Phil

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men hej du Finnen!! Kul att du svara och att allt är bra med er.. så ni har en hel del snö va?!!

Men blir mycket skoteråkning iallafall.. KUL!

Ha re toppen.. Jag kommer maila dig om en annan sak.. kommer snart..

Kram

2009-03-03 @ 16:16:06
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0