Lister runt tak och golv är tydligen ingen fluga som går över om man väntar tillräckligt länge så....

Först lite bra musik:



"Men brolla, va är det jag hör, läste jag ordet praktiskt? Trodde inte det fanns i din vokabulär, håller du på att blir vuxen tro? ;-)"

Nja, vuxen skulle jag inte kalla det.. Möjligtvis lite äldre, "klokare" och tunnhårigare kanske hehe!! Men knappast vuxen...

Iof börjar man juh närma sig "lättgubbsåldern" och allt vad det nu innebär. Men innan man "växer upp" så ska jag se till å köra hela jävla 30års kris köret.

Å de har juh börjat bra.

En ny sporthoj står juh i garaget och på onsdag till veckan ska vänstra överarmen täckas med tatueringsbläck...
Vad är nästa steg?? Nån som har erfarenhet?? Kanske hårblekning och ögonbrynsfärgning... hehe!!

Jaja!! Kul ska man ha innan mossan börjar växa i arslet iaf å de är säkert de....



Imorn blir det en skotertrip igen.. kanske en bland dom sista för säsongen. Blir nog en sväng till våffelstugan i roten med Sjödin och några fler. Kommer väl lite bilder från de imorn kanske... Annars så blir de nog en rätt lugn helg skulle jag tro... Lite småpyssel i huset kanske.
Finns juh en del lister och sånt som bör komma upp innan man ballar ur fullständigt med 30års krisen och enbart ägnar sig åt kroppsutsmyckning och hojåkning.

Är juh så satans motigt att få upp dom där jävla träflisorna runt väggarna... Vem fan kom på att de var snyggt med lister... Skulle ha ett å annat ord till den stackars saten...

Men nu är de som de är... Lister runt tak och golv är tydligen ingen fluga som går över om man väntar tillräckligt länge så de är nog bara att bita i suräpplet och börja skicka upp skiten runt väggarna...



Nä nu är de nog dags att borsta bort fredagsvinet från framtänderna och hoppa i sängs... Ny dag imorn... En dag närmare 30... Yiiihaaa!!!

/Gamm Finnen

Kommentarer
Postat av: Errka

Hojvädret börjar infinna sig sakteliga....

har du nån riktig kruka? Jag har ju kvar min shoeikruka som bara ligger på hyllan... Intresserad? 2 x visir och hjälmpåse... inte illa de inte... ha de!! Errkaa

2009-04-01 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0