mmm mmm mmmmm....



Mycke bra vin.... Och de blev juh inte sämre av att de var gratis, eftersom syrran lämnade det här när dom var ner för några helger sen... Dyrt vin är gott vin men gratis vin är fan godare HAHA!!! (iaf gratis "dyrt" vin)

Skönt med fredag igen.... Men de går så jävla fort. Tyckte nyss det var söndag.

Men de är så jävla trevligt att de börjar bli vår iaf. +8 idag. Hur skönt som helst, snart får man ta ut Yamman på jungfrutur.

I helgen är de juh Motormässa här i stan så den måste man juh gå på... Kanske man kan göra nått fynd på lite Mc-kläder, behöver juh hela uppsättningen från stövlar till hjälm. Kommer att bli dyrt tyvärr.
Har inte riktigt kommit överens med mig själv om jag ska ha skinställ eller nått schysst textilställ. De har juh sina för och nackdelar med bägge alternativen.

Skin är juh de säkraste och de klart snyggaste. Men de finns juh riktigt snygga textilställ åxå som är lite mer praktiska.

Jaja, jag vetefan....

Nu ska jag tillbringa en timme framför Spotify innan de är dags för lite matlagning

På Menyn denna afton står:

Clubsandwich med kyckling, bacon och avocado. Mycke gott!!

Sen blir det Glass, godis och ostkrokar till efterrätt, hehe....

Må gott, det är helg!!

/Fredags Finnen


Kommentarer
Postat av: Maskros

Från slalom till mc. Nu går det fort och inte kan jag ett enda dugg om att åka motorcykel, fan va stressigt d känns. Överlev drömmarna om mc och säkra allt liv....åk som om det finns en morgondag som dina barn vill uppleva..utan dom blir det rätt tråkigt...

2009-03-20 @ 23:27:01
Postat av: Tomtebon

Men brolla, va är det jag hör, läste jag ordet praktiskt? Trodde inte det fanns i din vokabulär, håller du på att blir vuxen tro? ;-)

Nice att vinet var gott...å gratis...för dig iaf!

Måste tacka för den otroligt underbart goda maten vi blev bjuden på sist, ni har en stående inbjudan till Tomtebo, har en gomiddag på G.

Kram

//M

2009-03-24 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0