3:e sittningen...

...hos Dr Clifford avklarad. Nu börjar de likna nånting :)



Får man på lite färg på blommorna och skugga på draken så blir de juh kanon... Men de tar sin tid...



Dags att börja jobba igen, ska prova imorn och se hur de går... Känns väl sådär om jag ska vara ärlig men man måste juh prova nån gång. Sen ska vi juh till Paris i veckan och de vore juh bra om man jobbat nån dag innan de kanske...

Ska bli ganska skönt att dels komma ut å träffa lite folk i veckan och sen få åka iväg en sväng med Emma, känns som vi inte umgås så mycke nu för tiden, hon har fullt upp med jobb å träning och när hon kommer hem så ligger jag å ser på Hockey eller fotboll, men de är juh så på vintern ;-) Vi tar igen det till sommarn älskling!!

Hoppas bara att ryggen håller hela veckan :-/




Ja min kära familj, jag tror att min 30års-fest blir framflyttad till Jan... Hittar inga helger framöver som passar tyvärr...

Har planer på en "storfest" nån gång efter årsskiftet men jag får återkomma med inbjudan :)




Kommentarer
Postat av: hon du få dras me hela livet =)

klart vi ta igen det till sommarn älskling..står inte d i kontaktet? haha.. Vi har ju ett skönt sommarförhållande, det har vi ju alltid haft i sådär 13 år =).. längtar !!

2009-11-17 @ 22:57:30
Postat av: Svampbob Fyrkant

Har väntat mig att få se nå fina bilder från Frankrike resan. Kommer dom aldrig??? Synes till helgen.

Heja Timrå sista platsen är inget för er, kämpa på.

2009-11-23 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0