Framsteg!!!!



Tog en runda i eljuspåret idag och vågade mig på lite lätt jogging sista kilometern med gott resultat. Lite stum i benen efteråt en skön känsla i kroppen. Fick hem mina MAQ-tr'ningsprogram igår som jag beställt (som var i A2 format tror jag ) så jag provade även lite lätta övningar, benböj och utfall med pinne (som stöd i svanken), situps med benen i 90grader, och slutligen lite armhävningar... Får se hur ryggen reagerar på det, vore juh skönt om man kunde börja lägga in lite träning nu, har juh inte tränat nått sen september, vilket kändes idag...

/Ranta


Kommentarer
Postat av: Svampbob Fyrkant

Låter bra att du kommit igång lite smått, små framsteg bygger bäst när det gäller en skada. Har du funderat mera på Västerbotten resan??? Hoppas det och hör av dig.

Kramar.

2009-10-25 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0