Träna rätt för din ålder....

...bläddrade i tidningen nyss och fick se den här artikeln:



En 15-åring tjänar på att träna bollsport, en 30-åring gör bäst i att stretcha ordentligt.... hmmm


Ja jag är 30år... Ja jag har ischiasproblem... JA jag borde stretcha mer... Jag vet!!

Annars så är de mest promenader som gäller nu...





Men de verkar göra resultat. Inte alls samma värk i benet nu och att sitta gör inte längre lika ont...

Det kändes faktiskt riktigt bra här i helgen, efter två veckor med oförändrad värk så va de ruskigt skönt att vakna kl09.00 i lördags av Emmas klocka istället för 03.30 av värk... Så de är bara att gnugga på med promenader nu å börja stretcha min 30-åriga kropp...

Men idag känns de juh sådär att kliva utanför dörren, +2 och strilregn, men man får väl ta fasta på det min gamla idrottslärare ständigt propagerade, de finns inge dåligt väder bara dåliga kläder.... Nazi Olle... Vilken dåre... Klart de finns dåligt väder... Hehe

Nä de blir nog att ta en promenad till vedhögen och tillbaka och göra en brasa å en kopp kaffe... Ska juh inte anstränga min 30-åriga kropp för mycke :)

/30-åringen


Kommentarer
Postat av: Syster Yster i Hälsingland

...jadu broder...

inte lätt att ha rygg-ont!

Hoppas att du blir bättre, men det verkar ju som om det "går" åt rätt håll i alla fall....

Har har slemhelge hostan greppat tag i mig, kraxar å harklar, allt medan blötsnön dalar ner....



Ha en bra dag!

2009-10-19 @ 10:49:48
URL: http://livetslust.blogspot.com/
Postat av: Svampbob Fyrkant

Skönt att höra att det lättar i ryggen. Kämpa på. Varje gång du hämtar in ved...kikar du då in i garaget på lillen?? Skulle tro d. =( Oj va nystädat å fint Em ska få i sina kökskåp nu när du är "ledig" galet snyggt fniss

Kram från Maskrosorna.

2009-10-19 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0