Kalla mig Herr Stormfjäll tack!!

....banne mig!!!
Nu får man ta å komma igång med lite bloggning igen... Fan, har juh skitmycke att skriva om...
De har juh hänt en del senaste månaderna :D

Men de är juh som de är de här med bloggning för min del. Måste liksom komma av sig själv på nått sätt.
Har väldigt svårt att "tomblogga" , visst kan jag skriva om mina dagar men de känns som att de skulle bli som kossans dagbok på nått sätt....
Nä ni som nu läser denna blogg, om de är nån som läser denna blogg, ni får nog leva med att det ibland rasslar in en par inlägg för att senare bli tyst ett par månader eller så...

Ingen har väl undgått att jag gift mig iaf, de vore juh jävligt konstigt :)
Och nu är äntligen vårat gemensamma namn klart åxå:
Herr och Fru Stormfjäll blev det.... Behöver väl knappast motivera det namnet vidare. :) Passar oss som handsken.
Nu skall jag tilllägga att de inte är riktigt klart än, namnet ligger uppe som en "kungörelse" Vilket betyder att folk skall ha rätt att yttra sig om namnet i en månad innan det kan godkännas :)
Så om en månad så börjar hela kalaset med att skaffa nya kort osv...

Känns både konstigt och coolt på nått sätt att byta efternamn. Har juh levt som Ranta i trettioett år nu... Lär juh knappast vara så lätt att ändra på.
Sen har de antagligen satt igång lite diskussioner om de är rätt eller fel att byta namn. Vad jag tycker är väl rätt uppenbart :P
Men visst, jag har all förståelse för dom som tycker det är fel, visst ska man väl kanske föra traditioner och så vidare. Men de är ju å andra sidan inte fel att starta något nytt heller. De forntida finns ju kvar ändå. De kan jag ju inte ändra på.
Jaja, nu är det så här det blev iaf och vi står för det till hundra procent :)
Stormfjäll, det är jag och Emma det. Unika som vi är.

Nu skall jag kasta i mig en kycklinggratäng som jag tror kommer bli sjukt god.... Återkommer med recept och betyg...
Är de Storm??
JA??
Håll i hatten då!!!
HAHAH!!
/Tjyss!!

Kommentarer
Postat av: Rantamor-På Näthinnan

Herr Stormfjäll....smakar som rätt bra i munnen, lite som barnen från Frostmofjället hahaha...och d är ju ni två d.

Ja nu är d nog dags att du bloggar lite....saknar dina inlägg....så där innehållslöst är ju inte erat liv !!!!! Har ju hänt massor.



Ha d gott å hälsa fru Stormfjäll....

2010-08-17 @ 19:04:27
URL: http://rantamor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0