Hockeynight 2.0

Då va de dags igen... Hockeyvaka
Blir tufft som fan idag, inte bara för mig, för Sverige och för Finland. Vinna eller försvinna är de juh som gäller ikväll.
Inge utrymme för "en dålig dag"...
Vore juh jävligt trist om de skulle ta slut i natt, eller i morn bitti.. Riktigt trist.... Men nu tänker vi inte så, tänk positiva tankar. OS-GULD!!! haha

Idag har ja tagit mig utanför husgränsen för första gången sen jag kom från akuten =)
Tog en promenad runt kvarteret. De gick finfint men visst känns det. Ont i hela kroppen efter den ansträngningen. Sjukt jobbigt!!
På tal om sjukt, har ni inte sett Uppvärmningen på svt.se/os så måste ni göra de genast... Sänds 18:00 varje dag innan den riktiga sändningen börjar i tv.
Några sjuka klipp:
http://svtplay.se/v/1899127/ejeborg_imiterar_radiosporten
Min favorit:
http://svtplay.se/v/1899138/ejeborg_forsoker_snacka_ryska
Andrei Drygin, vilken idol. Storslalomåkare från Tajikistan som åker i en Svensk fartdräkt. Skön kille...

Nä nu är de dags att börja fylla på koffeinhalten i kroppen inför nattens vaka :P
Syns inatt
/HockeyRanta

Kommentarer
Postat av: Rantamor

Vi syns inatt, hälsar paps, å kämpar som faaan.



Kom igen Suomi.........å Sverige.

2010-02-24 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0